Returfragt

Hvorfor er min forsendelse på vej retur?

Der kan være flere grunde til, at din forsendelse er på vej retur til din adresse. Oftest vil det fremgå på forsendelsens track & trace, hvad årsagen til returfragten er. Hvis du ikke kan finde frem til årsagen eller har spørgsmål dertil, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på support@erhvervspakke.dk

Min forsendelse er på vej retur – hvad sker der nu?

Når din forsendelse sendes retur, fragtes den i første omgang til vores returlager. Du vil blive kontaktet på e-mail, når den registreres modtaget, hvorefter du vil blive bedt om at tage stilling til, hvorvidt du ønsker forsendelsen returneret til din hjemmeadresse. Uagtet af hvorvidt du ønsker at modtage forsendelsen retur, opkræves du for omkostningerne på returfragten jævnfør vores handelsbetingelser. 

Kundeservice kan kontaktes på e-mail support@erhvervspakke.dk eller tlf. +45 70 201 401

Telefonisk åbningstid
man-tors   10-12 / 13-16
fredag       10-12 / 13-15:30

Vi besvarer e-mails
Man-fre    08-24